Siirry pääsisältöön

Tyhmä Amazon!

Tämän aamun fiilis on älytön kiukutus.
Olen tilannut jo heinäkuussa kirjoja Amazonista, mutta ei vain tule.
GRRRRR.
Olen reklamoinut myyjää moneen kertaan, tämä vaan vakuuttaa että olen lähettänyt opuksen mutta ei kuulu, ei.

Tänään tilasin taas muutaman kirjan. Kirjontakirjan (400 erilaista kirjontapistoa, uutta ja perinteistä... mä en edes tiennyt että niitä on niin monta!) ja jotain muutakin. Tudor tailorin ainaskin. Pitää saada edes luettavaksi omaan hyllyyn, vaikka ei koskaan tekisi mitään 1500-luvulta.

Eilen käytiin Katrilla aloittamassa häävaatteiden tekoa. Herrasta otettiin mittoja ja suunniteltiin mun yksityiskohtia.
Haluaisin niiiiin kovasti lukea kirjoista asioita itse, mutta milläs luen kun ei posti tunnu kulkevan Lahteen saakka.
Siis GRRRRR.

Kommentit

  1. Hei saitteko Sotkan ylös viikonloppuna?

    VastaaPoista
  2. Joo, Sotka on kuivalla maalla. Painolastikivet jouduttiin tosin jättämään Pukkisaareen eli ne on kannettava pois pitkospuita pitkin... tuhat kiloa kiviä.
    Ja viikonloppuna olis sit aloitettava syysrapsutukset.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti