Siirry pääsisältöön

Ja se kolmas huivi. Third scarf.


Moi! Mä olen Anne ja tässä minä sovitan neulakinnastekniikalla tehtyä huivia. Tuo Mervi teki sen, kun sillä iski se huivikuume.
Hi! My name is Anne and I am testing a nalbinded scarf. Mervi made it, she has a scarf fever now.
Minä kietaisin sen näin, moderniin tapaan. I like to put it like this, the modern way.

Tämä on mahtavan värinen, se on tehty liukuvärjätystä paksusta villasta. The colour is awesome, the yarn is wool and it´s colour changes.

Tätä voisi pitää näinkin. I could use it like this too.

Tähän huiviin on jätetty tuollaisia reikiä, siitä tulee hauska vaikutelma. There is these holes here in the structure.

Credits goes to Laura, thanks for the idea. Lanka/yarn Pirtin kehräämö. Oslo stich. Made by Sahra.

Kommentit

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Taivaallisen hieno!
    (toi ed. oli mun, yritin hymiötä onnistumatta ;))

    VastaaPoista
  3. No totta, tuo lanka oikein yllätti iloisuudellaan ja yleisö tykkää eli ekat "mäkii haluan" on jo kuultu:) pitää katsoa mitä värejä onkaan tarjolla ja tehdä lisää näitä.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti