Siirry pääsisältöön

Minun kakkuni! Saija baked me a cake!



Olen ihan sanaton. Kakkumäen Inkku eli Saija teki minulle kakun.
En päässyt syömään sitä, sillä välillämme on puoli Suomea, mutta ajatus on tärkein.
Kun olen katsonut tämän erittäin taitavan ja monipuolisen tekijän töitä, muun muassa kakkuja, heitin kerran hänelle että "koska teet pystykangaspuu-lautanauhakakun". Olen tätä ennen hämmästellyt muun muassa niityllä taistelevia viikinkejä... kakun päällä!!!
Nyt sain kakkuni. Kiitos siitä ja kiitos ajatuksista ja kaikista niistä yksityiskohdista, jotka Saija teki kakkuuni.
Tämä ajatus menee parhaimpien ikinä saamieni lahjojen joukkoon, sinne kärkisijoille.

Look at my cake! Well, I did not eat it, because talented hand crafter who made it, lives very far away, even in the same country...
Her name is Inkku or Saija. She is incredible, very skillful with everything she makes and I addmire her for many reasons.
Her blog is in finnish only, but she says many very nice things about me, since I have been helping her when help was needed. And because I have challenged her to make me a cake... with vetrical loom and tablet weaving... This is not first amazing thing she has baker. Look at her other posts and you will find for example a field full of fighting vikings!
This lovely thing is definatelly one of the best presents I have ever received... even I did not actually get it.
The thought matters. Thank you.

Kommentit

  1. Kiitos kauniista sanoistasi! Kyllä mun taitoni kalpenevat sun taitojen rinnalla. Ehkä jonain päivänä mullakin on aikaa olla yhtä omistautunut asialle kuin sä olet.

    Pahinta tässä on, että pää on täynnä ideoita, joita kakkuun olisi vielä voinut laittaa. Joten ehkä tästä kakusta joskus tulee vielä versio 2. Ja ehkä se kakku päätyy syötäväksi sulle saakka. Jos vielä samoille markkinoille päädymme. :D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti